Obrazek
Obrazek

Almora: Origins

Informacje o grze

"Najstraszniejsze w wojnie jest to, że zaczyna się ją aby osiągnąć zamierzony cel,
a ona rozwija się i żyje własnym życiem …"

Almora jest krainą z nie byle problemem. W wyniku wojen między bezwględnymi władcami, którzy próbowali z pomocą magów pozbyć się konkurencji, świat stał się domem dla potwórów, stworzonych przez magiczne mutacje. Ludzie, ucieśnieni przez potwory masowo zabijali magów i władców za pomocą podstępów i sabotaży, niestety zapomnieli wymusić na nich skończenie plagi stworów przed zabiciem ostatniego z magów.
Świat pozostaje więc nadal nękany przez stwory i ludzie żyją jedynie w chronionych przez wojowników enklawach, starając się na nowo zrozumieć magiczną moc drzemiącą w żywiołach i pozbyć się problemu odszukując pozostałe po magach księgi z czarami.

Gdzieś tam, w podziemiach, musi kryć się odpowiedź na to, jak pozbyć się potworów i przywrócić na świecie ład i porządek który obowiązywał kiedyś...

Gra zaoferuje:

  • – 3 możliwe drogi rozwoju: rycerz, łucznik, mag - rozwijanie jednej nie blokuje drugiej
  • – 4 poziomy trudności, zmieniające nie tylko wytrzymałość przeciwników, ale i zasady gry czy blokujące pełen rozwój postaci
  • – Ponad 10 godzin gry wymaganych do ukończenia głównej ścieżki
  • – Możliwe kilka zakończeń gry, wybory mają wpływ na rozwój fabuły - mogą odblokować, zablokować lub zmienić przebieg kolejnych questów
  • – Ponad pół tysiąca itemów
  • – Rzesze przeciwników do pokonania
  • – Zagadki logiczne
  • – Mini gry w tawernach
  • – Długą drogę rozwoju postaci, wyważoną odpowiednio w długich testach
  • – Zbieractwo, tworzenie itemów oraz bronii
  • – Ogromny świat do zwiedzania
  • – Dynamiczną pogodę - deszcz, wiatr, śnieg, pory dnia
  • – Ścieżkę dźwiękową którą stworzył Rob Westwood

Platformy:

  • – PC, Mac OS X [Q3/Q4 2017]
  • w przypadku bardzo dobrego przyjęcia recenzentów i dobrej sprzedaży, oraz wejścia w spółkę z firmą posiadającą DevKity:
  • – Xbox One, PlayStation 4 [Q4 2017/Q1 2018]